פוסט ראשון! על עצמי(:

פוסט פתיחה 

היי, קוראים לי מעיין, אני גרה בעמק יזרעאל בצפון. 
אספר קצת על עצמי:
  • אני מנגנת בפסנתר, מוזיקה היא משהו שאני מאוד מחוברת אליו וסובבת סביבו.
  • המוזיקה שאני אוהבת היא בעיקר רוק קלאסי ופופ כזה של פעם (: (ביטלס, "הדורס", בוב דילן, כוורת, אריק איינשטיין...) אבל יש גם צד שמחובר לשנות ה90 ובעיקר למוזיקה העברית שהייתה באותה התקופה.
  • אני מאוד אוהבת לטייל ולגלות מקומות חדשים.
  • אני מתחברת לאופנה ועיצוב ואוהבת כל מה שקשור בזה.
יש לי המון חלומות מלעבוד ברדיו ועד להיות מנהלת עסק מסוים, אפילו לעבוד בקונדיטוריה וללכת ללמוד את זה בצרפת. 

בעתיד הרחוק תהיה לי דירה ברוטשילד, תל אביב עם מרפסת יפה מלאה בצמחים וצבעים.

 




בתמונה: הכלבה שלי, ריטה- על שם השיר "Lovely Rita" של הביטלס.


חנות תקליטים בתל אביב, בין האהובות עליי. צמודה לשוק הכרמל(:

אני, בשדרות חן, תל אביב









תקליט שקניתי השנה של אריק איינשטיין ושלום חנוך "שבלול".





תגובות

  1. היי מעיין,
    כל הכבוד על הפוסט. שמחתי להכיר אותך ובעיקר לגלות שאת מאוד מוזיקלית!
    אשמח להזמנה לקונדיטוריה בצרפת!
    המשיכי כך,
    מיתר

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה